Delt 5. plass til Kent State! GRATULERER!

Av: Tom Slåen Lied Lilleholt  |  Publisert: 24. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

GRATULERER til Karoline og resten av laget med en delt 5. plass totalt i Usa sin øverste divisjon for collegegolf! En helt utrolig prestasjon av et så ungt college lag. Dette er den beste plasseringen av Kent State sitt damelag noen gang i historien til universitetet!

Karoline spilte utrolig golf i sin match, tirsdag 23. mai, og etter de første 9 hullene var hun 2 opp etter å ha spilt -3. På de siste 9 spilte hun par totalt med 1 bogey, 1 birdie og resten par frem til hun avgjorde matchen etter 16 hull og vant 3&2! Den andre freshman studenten Pimnipa Panthong vant også sin match og tok dermed det andre av totalt fem poeng mot Northwestern. Stillingen ble til slutt 3-2 til Northwestern som da gikk videre til semifinalespill.

For ytterligere informasjon se artikkel på Kent State sin hjemmeside!

GRATULERER!!!

Resultatliste