GOLFSIMULATOR: Nå kan du booke spilletid via Golfbox!

Av: Tom Slåen Lied Lilleholt  |  Publisert: 27. februar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kan du booke startider på TrackMan simulatoren som står hos AAIG på Bergsmyr i sentralvaskeriets gamle lokaler. Du booker via din innlogging i Golfbox. Du kan også bestille starttid direkte på tlf til Jon Åge Ruud - 98762616! Se mer her...

Følgende gjelder for booking i Golfbox:
  1. Når booking gjøres er det kun 1 spiller som står oppført på starttiden (du må da ringe til personen som står oppført for å høre om det er ledig plass til å spille med ham/henne).
  2. Personen som står oppført med starttid er den som er ansvarlig for å betale for timen.
  3. Medlemmer av AOGK kan booke 30 dager før.
  4. Gjester kan booke 15 dager før.
Priser:
Ordinær timepris er kr. 275,- (Uavhengig av hvor mange som spiller).
Alle medlemmer av AOGK (Alle typer medlemsskap) får kr. 40,- i avslag på timeprisen og betaler KUN kr. 235,-!
Klippekort på 5 (kr. 1175,-), 10 (kr. 2350,-) og 20 (kr. 4700,-) timer kan også kjøpes
Betaling gjøres før spill hos AAIG - Kontant, med kort eller via Vipps.

Åpningstider: Mandag- Søndag kl. 10.00-22.00

Her kommer en forklaring på hvordan man booker tid via GOLFBOX:

Gå inn på vår hjemmeside: www.arendalgk.no
Skriv inn ditt brukernavn og passord for Golfbox ved å klikke på Golfbox fanen (se bilde under).

Du er nå logget inn på din profil i golfbox. For å komme videre klikk på "Starttidsbestilling" på venstre side.

Du er nå kommet til ordinær booking på vår Hovedbane. Se bilde under for forklaring:

Du er nå inne i bildet hvor du kan booke din starttid på simulator: Første mulige starttid er
fra kl. 10.00, siste mulige starttid er 21.00-22.00!

Klikk på starttiden du vil ha - Dersom du vil booke 2 timer på simulatoren må du gjøre
en booking til for påfølgende time.

Sørg for at du passer tiden i forhold til det du har booket - Det kommer andre som skal spille etter deg.

LYKKE TIL MED RUNDEN!

VELKOMMEN IGJEN!