Greenfee-samarbeid med Bjaavann GK - Kristiansand

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 19. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kan du som har full spillerett (A-medlem) i Arendal & Omegn GK spille på Bjaavann og kun betale 300 kr i greenfee. Ordningen gjelder alle dager, hele sesongen!

Nå gir ditt medlemskap i Arendal & Omegn GK deg også fordeler utover spill på vår egen bane. Klubben har i dag inngått et samarbeid med Bjaavann GK - Kristiansand som innebærer at alle A-medlemmer i klubben kan spille på Bjaavann og kun betale 300 kr i greenfee. Juniorer har allerede halv pris på greenfee, og er ikke omfattet av denne ordningen.

Målet med tiltaket er todelt:

Vi ønsker flere gjestespillere fra Bjaavann, for både selskapsrunder og turneringsspill. I tillegg ønsker vi å tilby flere fordeler til deg som medlem. Forhåpentligvis kan vi i løpet av sesongen tilby enda flere fordeler inkludert i ditt medlemskap.

Booking av starttider gjør du som tidligere gjennom Golfbox. Inntil vi får samkjørt medlemslistene (i løpet av neste uke) vil du få opp fullpris for greenfee, men du skal likevel kun betale 300 kr.