Treff blink med Sparebanken Sør

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 30. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det har vært et savn at vi ikke har flere targets, blinker på godt norsk, på Driving rangen. Nå er løsningen her: Skråstilte trampoliner med en diameter på 3.5-4 meter trukket med reklameduk. Vår mangeårige samarbeidspartner, Sparebanken Sør, tente på idéen og har nå inngått en avtale for en blink.

Banksjef Bente Christensen i Sparebanken Sør Tvedestrand hjelper deg med å treffe blink

Sparebanken Sør kan også hjelpe deg å treffe blink med privatøkonomien og/eller hjelpe din virksomhet å gjøre det samme. Som alltid oppfordrer vi våre medlemmer om å benytte våre sponsorer ved anledning!

PS! Vi trenger flere blinker. Dette er kanskje den beste plasseringen/formatet vi kan tilby. Tusenvis av gjester og medlemmer vil tilbringe timevis med full fokus på din reklame i et forsøk på å treffe. Bestilling av dukene gjøres i neste uke, så vær rask om din bedrift kunne tenke seg å sponse golfklubben med en blink. Ta kontakt med daglig leder Asbjørn Sauesund for en nærmere samtale.