Vi arrangerer Norsk Generasjonsmesterskap 20. august.

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 19. juni 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I år satser vi friskt ved å få etablert en ny årlig turnering som forhåpentligvis får nasjonal interesse.

Norsk Generasjonsmesterskap (NGM)

Arendal & Omegn Golfklubb inviterer alle norske golfspillere til å delta i vår helt nye turnering som arrangeres over samme lest som de populære "Far/Sønn"-turneringene som en kjenner fra USA.

Vi ønsker at alle i familien som spiller golf skal få mulighet til å delta i denne parturneringen. Det eneste kravet er at dere er i familie, og representerer to forskjellige generasjoner. Så ta med deg sønnen/datteren, barnebarnet eller nevø/niese til det blide Sørlandet 20. august!

Kun 120 plasser.

Kun 400 kr per par/inkl greenfee!

Format:

Norsk Generasjonsmesterskap er en 18 hulls turnering for par. Begge spillerne på laget spiller sin egen ball alle 18 hull, den sammenlagte scoren til laget avgjør plassering. Det kåres vinnerpar i to klasser, brutto slaggolf og stableford.

Meld deg på her på arendalgk.no eller i Golfbox