Turneringer

Dato:søndag 20. august 2017 - kl. 0900
Sted:Arendal & Omegn Golfklubb
Start påmelding:19. juni 2017
Slutt påmelding:fredag 18. august 2017 kl. 18:00   (passert)

Norsk Generasjonsmesterskap
(NGM)
- Årets happening for golf-familier.

Bli med å konkurrere om tittelen Norsk Generasjonsmester!

Arendal & Omegn Golfklubb inviterer alle norske golfspillere til å delta i vår helt nye turnering som arrangeres over samme lest som de populære "Far/Sønn"-turneringene som en kjenner fra USA.

Vi ønsker at alle i familien som spiller golf skal få mulighet til å delta i denne parturneringen. Det eneste kravet er at dere er i familie, og representerer to forskjellige generasjoner. Så ta med deg sønnen/datteren, barnebarnet eller nevø/niese til det blide Sørlandet 20. august!

Kun 120 plasser.

Kun 400 kr per par/inkl greenfee ved påmelding i juli. Ved påmelding i august: 500 kr.

Alle deltagerpar vil bli avbildet, og motta bildet i posten i etterkant av turneringen. Flotte pokaler og annen premiering.

Format:

Norsk Generasjonsmesterskap er en 18 hulls turnering for par. Begge spillerne på laget spiller sin egen ball alle 18 hull, den sammenlagte scoren til laget avgjør plassering. Det kåres vinnerpar i to klasser, brutto slaggolf og stableford.

Meld deg på her på arendalgk.no eller i Golfbox