Medlemmer

Seniorgolf

Til dere alle over 50 år.
Som kjent for mange har vi gjennom hele vinteren hatt en eventyrlig sesong på simulatoren.Flere nye har kommet til og vi kan nok si at vi har hatt det veldig, veldig morsom og til tiderog svært sosialt.

Nå er sommersesongen i gang og jeg ønsker alle seniorer hjertelig velkommen til spill på vår vanlige turneringsdag, som er hver torsdag. I år kommer vi til å notere «Live Score» mens vi spiller, så her er det bare og ta i bruk systemet først som sist. På simulatoren prøvde vi oss på litt forskjellige spille modeller, vi spilte lag og spilte singel, alltid med slagspill. Det er mulig at det kan dukke opp noen modeller av andre spillformer i sommer også, men dette må vi se nærmere på.

Premieringen er kjent og veldig populær, den kommer vi aldri til å endre.
Vel møtt til hyggelig lag, golf i superklasse og hyggelig lag.

obs! Vi begynner med på melding i golf box fra uke 20. for at det skal bli lettere å registrere score.

Kenneth Kjennerud.

NSG lagspillserie
Er du over 50 år og har lyst til å spille lagserie (match) mot andre klubber i regionen, eller kanskje spille flere turneringer? Vi er en gjeng i klubben som deltar i serie og turneringer organisert av Norsk Seniorgolf (NSG). PS! Det er klasser for alle nivåer/hcp.

Har du lyst til å være med på dette? Ta kontakt med klubbkontakt for AOGK,  Øyvind Jørgensen på 90026177 eller  lokesvei@online.no