Frivillige til NM Jr. 7.-9. august

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 10. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er en tillitserklæring å endelig ha fått et NM-arrangement igjen. Siste NM var Lag-NM i 2006, så det er ikke så ofte vi har disse løftene som krever ekstra innsats. Vi håper derfor på stor oppslutning fra klubbens medlemmer!

Da vi må bestille bekledning (Abacus jakke+caps) til alle frivillige vil vi allerede nå ha beskjed fra de som kan hjelpe. Vi trenger også å vite størrelse på jakke, samt hvilke/hvilken økt du kan hjelpe med. Gi beskjed til asbjorn@arendalgk.no, på telefon 37199030 eller si fra i resepsjonen.

Det blir totalt 18 økter fordelt på 3 funksjoner. Ta gjerne flere økter om mulig, Opplæring vil bli gitt, så det trengs ingen forkunnskaper.

Funksjonene vi trenger hjelp med er:

Startere: 2 stk per dag (start fra 1 og 10). Økten varer fra ca kl 08 til ca kl 11.
Forecaddy: 3 stk per dag. Økten varer fra ca kl 08 til ca kl 15:30
Kontroll av scorekort: 1 stk per dag. Økten varer fra ca kl 12 til ca kl 16.