Golfklubben har fått ny nabo og sponsor

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 16. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

AccountIT AS ved daglig leder Kurt Ødegård er ny hullsponsor for hull 10.

Etter flere år i Oslo er det en "hjemvendt sønn" som i vinter har kjøpt svigerforeldrenes hus rett bak klubbhuset. Vi liker å tro at det at golfbanen ligger der den ligger var en sterkt medvirkende grunn til at Kurt og familien flyttet tilbake, men også statusen som nybakt far har nok vært medvirkende til at de nå velger å bosette seg på Sørlandet. Kurt startet å spille golf som 16 åring i Arendal & Omegn Golfklubb, og ser nå frem til å ta opp igjen golfspillingen etter en periode med mindre golf.

Kurt er utdannet revisor og er autorisert regnskapsfører. Han har jobbet med revisjon og regnskap siden 2008. I 2018 etablerte han AccountIT AS, et selskap han har tatt med seg fra Oslo og i mars etablert han seg med kontor på Longum i Arendal. Det er foreløpig to ansatte, men det forventes at dette må utvides om ikke lenge. Kundemassen er stort sett fra Oslo-området, men Kurt regner med at de fleste nye kunder som kommer til fremover vil være her fra distriktet.

Som alltid anbefaler vi å benytte våre sponsorers tilbud. Har din virksomhet bruk for regnskapstjenester kan du kontakte Kurt på 994 99 968.