HiO-premien utlevert!

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 23. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har nå tilbakelagt en veldig fin turneringssesong med svært god deltagelse. Muligheten til å vinne en Suzuki Swift 4x4 Hybrid fra RSA Bil Arendal i 6 måneder var nok sterkt medvirkende!

Det ble med det ene Hole-in-one som turneringsgeneral Per Niklas Lööv fikk på hull 16 under høstens Greensome-turnering. Dermed var det en fornøyd leder av turneringsutvalget som nå fikk utlevert bilen hos RSA Bil Arendal.

En stor takk til RSA Bil Arendal som stilte med den flotte premien! Oppfordrer våre medlemmer til å ta turen innom på Krøgenes. Med både Suzuki, Isuzu, Fiat person- og varebiler, Alfa Romeo, Jeep, Maxus og Chery i "stallen" bør det være gode muligheter for at du finner noe du liker:-)