Hva kan vi gjøre for din bedrift i 2019?

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 12. februar 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Plutselig er golfsesongen her! Nå er tiden for å planlegge hvordan du kan bruke golf som et velferdstiltak for dine ansatte, eller som et markedsføringstiltak rettet mot nåværende eller fremtidige kunder.

Hva med:

• En golf-dag for ansatte med instruksjon, morsom Scramble-turnering på korthullsbanen, og et godt måltid i klubbhuset?
  • En golf-turnering på hovedbanen for kunder og samarbeidspartnere?
  • Fotball-golf med kollegaer på en fredagskveld etterfulgt av forfriskninger i klubbhuset?
  • Greenfee-billetter som gave til ansatte eller kunder?
  • Medlemskap i golfklubben for en eller flere ansatte.
  • Deltagelse i golfserien for bedriftsidrettslag? Les mer her

Klubben har nå følgende ledige sponsorater som vi kan skreddersy for å gi din bedrift maksimalt utbytte.

• Hullsponsorat, hull 15
  • Hullsponsorat, hull 17
  • Driving range mål, dvs skråstilt trampoline med reklameduk.
Du kan lese mer om hva sponsorater kan inneholde/innebære her: https://arendalgk.no/bedrift/sponsorprogram

Ta kontakt med daglig leder Asbjørn Sauesund, asbjorn@arendalgk.no, 93029228, om du ønsker mer informasjon om sponsorat og/eller bedriftsarrangement hos Arendal & Omegn GK.