Takk for deltagelse og bidrag under helgens "Veien til LPGA"

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 16. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

65 spillere stilte til start på søndagens turnering til støtte for Karoline Stormo, og hennes forsøk på å kvalifisere seg til neste års LPGA. Det kom inn hele 42 786 kr gjennom turnering, auksjon, mat, vipps og bankinnbetalinger! Dette viser medlemmene setter stor pris på måten Karoline representerer klubben.

Det sosiale var i fokus denne dagen, men en noen konkurranseelementer var det selvsagt lagt opp til.

Scramble-turneringen ble vunnet med hele 63 stableford-poeng. Seierene ble delt mellom team 8 (Brigitte Apelseth, Rolf Tangen, Petter Furseth, Irene Hermansen) og team 10 (Marcus Falk Bakken,, Per Helge Tomren, Eirik Walle og Ulrik Motzfeldt).

Hele 21 spillere (kom innenfor en opptegnet sirkel rundt flaggene på par-3 hullene) ble med i trekningen av fri bruk av en fullspekket Isuzu D-Max Pickup i tre måneder. Premien, og alle andre premier denne dagen ble levert av RSA Bil Arendal. Den heldige (og dyktige) vinneren som får kjøre "skikkelig" bil ut året ble Turid Støle. Gratulerer!

En stor takk til RSA Bil Arendal for fantastiske premier, Jon Åge Ruud for auksjonen han arrangerte og de som donerte auksjonsobjektene (Kystkulturuka, Sørmegleren, Greenphone, Felleskjøpet Tvedestrand, Linns lille lykke, Ellens klipperi, Bonzo Bakeri, Interoptik Tvedestrand, Elkjøp Tvedestrand, Basthaven)