Vi kjøper TRACKMAN golfsimulator!

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 24. januar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfklubben har nå kommet til enighet med det nystartede Aust-Agder Innendørs Golfsenter (AAIGS) om en avtale som medfører at klubben går til innkjøp av golfsimulator.

Det gjenstår noen få detaljer før golfklubben går til innkjøp av siste modell av TRACKMAN golfsimulator. Denne vil bli utnyttet året rundt ved at klubben benytter den i sesongen, mens den utenfor sesong vil være utplassert hos AAIGS i Tvedestrand.

Med TRACKMAN kan vi i sommersesongen nå kunne tilby bedre custom fitting av køller, enda bedre protimer, og ikke minst mer interessante fellestreninger.

Utenfor sesong vil simulatoren leies ut på timebasis. Den vil da være satt opp med 15 forskjellige baner som kan spilles i tempererte omgivelser hos AAIGS.

Vi håper at golfsimulatoren vil bidra til enda større interesse for golf i distriktet, og at våre medlemmer kan utvikle eget spill også utenfor sesong.

Om alt går etter planen vil golfsimulatoren være på plass i midten av februar.

Bildet (f.v.): Tom Slåen Lied Lilleholt (AOGK), Jon Åge Ruud (AAIGS), Asbjørn Sauesund (AOGK)