Transport-Service er med på laget

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 13. desember 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Transport-Service AS har inngått en sponsoravtale (hullsponsor hull 8) med Arendal & Omegn Golfklubb for de neste tre årene.

Mange har nok observert at det blir stadig tettere mellom hver gang en ser biler fra Transport-Service på veiene. Selskapet har opplevd en voldsom vekst fra starten i 2015. Fra 7-8 ansatte til dagens 65 ansatte som alle jobber på, og ut fra, terminal- og kontorbygget i Åsebieveien på Stoa. Bygget på Stoa flyttet selskapet inn i forrige helg etter tidligere å holdt til på Myrene. Dette er et moderne bygg som legger til rette for enda større kapasitet og mer effektiv drift.

Øyvind Setane hos Transport-Service forteller at til tross for at selskapet er relativt nytt er det nøkkelpersoner i selskapet med årelang erfaring, tung kompetanse og et godt renommé innenfor transportbransjen. Dette har vært avgjørende for den raske veksten, sammen med mantraet som de hver dag prøver å etterleve: Kvalitet - tilgjengelighet – fleksibilitet.
Transport-Service eies av 50/50 av daglig leder Jan Magnussen og Midtstøl Transport AS.

Setane er selv en ivrig golfer, og har ønsket å tilrettelegge for at også andre ansatte skal få mulighet til å prøve seg på golf hos Arendal & Omegn Golfklubb. Selskapet har allerede hatt et arrangement hos oss der anlegget er vist frem og de ansatte har fått prøvd seg på driving rangen.
Som alltid oppfordrer vi våre medlemmer om å benytte våre sponsorer ved anledning. Har du eller din virksomhet et fraktoppdrag i Norge er det bare å ta kontakt!

Ønsker din bedrift å se på hva dere kan få igjen for et samarbeid med et idrettslag som har ca 1 000 medlemmer? Ta kontakt med daglig leder Asbjørn Sauesund på 93029228 eller asbjorn@arendalgk.no