Gjester - Du er alltid velkommen!

Vi anbefaler disse hotellene

Arendal og Omegn Golfklubb samarbeider med flere lokale hoteller. Velger du en av disse kan du kjøpe pakker som inkluderer greenfee på våre baner.

Kontaktinformasjon:

Thon Hotel Arendal
Tlf: 37 05 21 50
Web: www.thonhotels.no/arendal
E-post: arendal@thonhotels.no

Thon Hotel Arendal er et nyoppusset og moderne sentrumshotell som ligger sentralt ved bryggekanten i Arendal. Det er kort vei fra hotellet til shopping, Arendal Kulturhus og andre attraksjoner i Arendal. Hotellet kan også arrangere møter og konferanser. Som gjest på Thon Hotel Arendal får du servert gratis kveldsmat hver dag.

Thon Hotel Arendal selger "golfpakker" som inkluderer greenfee på Arendal & Omegn Golfklubb. Bestilling gjøres på hotellets nettside.

Clarion Hotel Tyholmen
Tlf: 37 07 68 00

Clarion Hotel Tyholmen er et personlig og levende hotell plassert på bryggekanten i Arendal sentrum. Hotellet kan tilby 96 lekre rom, hvorav over halvparten har sjøutsikt, en stor konferanseavdeling samt egen bar og restaurant.

Clarion Hotel Tyholmen selger "golfpakker" som inkluderer greenfee på Arendal & Omegn Golfklubb. Bestilling gjøres på hotellets nettside.

Tvedestrand Fjordhotell
Tlf: 37 16 03 00
Web: www.tvedestrandfjordhotell.no
E-post: post@tvedestrandfjordhotell.no

Tvedestrand Fjordhotell ligger idyllisk på bryggekanten i Tvedestrand - ”Byen med de 3 etasjer”.
Hotellet har 26 dobbeltrom – over halvparten med havutsikt.

Når været tillater det, spiser våre gjester på Ankerplassen - vår hyggelige uteservering med fri utsikt til hav og solnedgang. Resten av tiden serveres maten i hotellets restaurant Sjøstjernen, hvor vi også tilbyr lokaliteter for firmaarrangementer, brylluper og andre store begivenheter. I vår Café & Bar spiller vi god musikk alle dager og serverer småretter og godt drikke.

Slettahuset
Tlf: 37 19 90 30
Web: www.arendalgk.no
E-post: post@arendalgk.no

Slettahuset er klubbens eget overnattingstilbud på golfbanen. Passer for enkeltpersoner, familier og små grupper. 3 rom - 11 senger - enkelt og rimelig.