Gjester - Du er alltid velkommen!

Biler

EAGL leverer teknologi og mobilapp som gjør golfbilene våre nøkkelløse, og dermed forenkler administrasjon hos klubben, samt gjør det enklere for dere å booke golfbil via app. Bilene står ved parkeringsplassen. Du trenger bare sette deg i bilen du har booket og trykke "Start" i appen så kan du kjøre avgårde. Du trenger altså ikke lenger komme innom resepsjonen for å hente og levere nøkler.

Arendal & Omegn Golfklubb er én av flere klubber som benytter denne tjenesten, noe som gjør at du som golfer kan bruke appen på flere golfbaner.

Du kan laste ned appen ved å søke opp EAGL i appstore eller google play, eller laste den ned her:  https://www.eagl.app/eagl-app-for-players

Det er enkelt å ta i bruk tjenesten, og for å komme i gang kan dere følge disse enkle stegene:
  1. Last ned appen
  2. Registrer deg
  3. Legg inn ønsker betalingsmåte.
  4. Velg klubb i appen og forhåndsbook en bil, eller finn din nærmeste golfbil, scan QR koden på bilen og kjør i vei.
  5. Betaling gjøres i appen når du er ferdig.
  6. Pass på å book bil med tidspunkt før din starttid, så du rekker å hente ut bil å komme deg til tee 1 til din angitte starttid. Bilen åpnes på ditt booking tidspunkt (ikke før).
  7.  For å avslutte bookingen må bilen stå på sin plass og lader satt i.
NB! For en 9-hullsrunde velg minuttpris (siste steg i bookingen). Prisen er 1,39 kr/min, og om du da bruker bilen i 135 min er prisen 187,65 kr

NB2! Dersom du har legeattest for golfbil må du kontakte klubbkontoret for å motta en kode som du bruker når du booker golfbil i appen. Koden gir 33% rabatt.

Priser

18 hull: kr. 405,- (leietid er 6 timer)

Minuttpris er denne 1,39 kr

Manuelle traller (60 kr) til utleie.

FØLGENDE REGLER GJELDER VED BRUK AV AOGKs GOLFBILER

Fører må være 18 år eller eldre
Følg skilting, og aldri kjør på tee, fringe eller greener!
All bruk skjer på eget ansvar
Ingen ferdsel utenfor baneområdet
Maks. 2 personer i bilen
Vær meget varsom i skråninger og bakker (Bilen kan velte).
Ved regn kreves ekstra årvåkenhet! (Bakkegrepet kan løsne)
Kjør kun på sikre steder (ta aldri unødige sjanser)!
Forlat ALLTID bilen i samme stand som den var ved utlån!
Vær vennlig og RYDD ETTER DEG – Rydd bort flasker, søppel, scorekort og eventuelle sigarettsneiper.
Vennligst sett bilen til LADING etter bruk.