Barn & Golf (Knøttegruppe)

SESONGEN 2016

Barn & Golf (Knøttegruppe)

Organisert trening for de aller yngste medlemmene (ca.6-12 år) er onsdag kl.17.00 – 18.00. Oppmøte senest 15 minutter før treningen starter.
Første gang onsdag 4.mai - deretter hver onsdag gjennom hele sesongen, også i juli måned.
Treningen er tilrettelagt for å motivere barna til å bli glad i golfidretten, slik at de utvikler nødvendige basisferdigheter for videre satsning.
Påmelding til gruppen skjer ved første oppmøte onsdag 4. mai, eller ved å kontakte Sportssjef Tom Slåen Lilleholt (tlf. 37199030/97010909).

Treningen er gratis for medlemmer.
Andre kan være med på 1 trening gratis før de må melde seg inn i klubben.

For å bli medlem i aldersgruppen "junior" (0 - 18 år) er prisen i 2016 kr.1400,-

AGDER-TOUR 2016

11. juni - Agder Tour, Bjaavann GK
14. august - Agder Tour, Grimstad GK
21. august - Agder Tour, Arendal GK

Påmelding til Agder-Tour turneringene skjer via Golfbox. Dersom det er noe du lurer på om påmelding, så er det bare å ringe til Tom Slåen Lilleholt (Sports- og Aktivitetssjef).  Det er lurt å skrive hvilken klasse du skal spille i. Dette gjør du i merknadsfeltet når du melder deg på.

Knøtteansvarlig - Tom Slåen Lilleholt - 37 19 90 30
Ansvarlig - Golftrener - Audunn Einarsson