Juniorgruppe

SESONGEN 2016

Juniorgruppe/Elite
Organisert trening for barn/ungdom 13 – 19 år og de beste utøvere på junior-/elitenivå er onsdag kl.18.00 – 20.00.
Oppmøte senest 15 minutter før treningen starter.
Første gang onsdag 20.april - deretter hver onsdag gjennom hele sesongen, også i juli måned.
Målsetningen for treningene er å bidra til at utøverne får bedre ferdigheter og utvikler seg slik at de kan delta i turneringsspill på Junior Agder Tour, Narvesen Tour og Titleist Tour.
Påmelding til gruppen skjer ved første oppmøte onsdag 20.april, eller ved å kontakte Sportssjef Tom Slåen Lilleholt (tlf. 37199030/97010909).

AGDER-TOUR 2016
11. juni - Agder Tour, Bjaavann GK
14. august - Agder Tour, Grimstad GK
21. august - Agder Tour, Arendal GK

Terminliste Narvesen Tour 2016

Terminliste Titleist Tour 2016

Til Agder Tour kan alle juniorene som vil melde seg på. Til disse turneringene
ordner spillerne seg med skyss på egenhånd.
Påmelding til Agder-Tour turneringene skjer via Golfbox. Dersom det er noe du lurer på om påmelding, så er det bare å ringe til Tom Slåen Lilleholt (Sports- og Aktivitetssjef).
Det er lurt å skrive hvilken klasse du skal spille i. Dette gjør du i merknadsfeltet når dere melder dere på.

Spillere som viser til stor fremgang vil bli tilbudt en plass i elitegruppen. Dette etter nærmere vurdering av Sports- og Aktivitetssjef i samråd med Golftrener.

Deltakelse i juniorgruppen er eksklusiv for medlemmer.
Prisen for å bli medlem i aldersgruppen 0 - 18 år er i 2016 kr.1400,-

Dersom du har spørsmål ang. turneringer, Agder Tour eller Junior Tour så er det bare å ta kontakt med:
Junioransvarlig - Tom Slåen Lilleholt - 37 19 90 30 / 97 01 09 09
Golftrener - Audunn Einarsson