6-19 år? Meld deg på Narvesen Tour!

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 28. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 8. august arrangerer vi Narvesen Tour hos oss. Det er allerede nærmere 40 påmeldte (maks 75 deltagere), men bare to er fra vår klubb. Dette er en turnering som passer for alle nivåer, fra helt nybegynner til pluss-hcp, fra 6 år til 19 år. Det hadde vært gøy om vi klarte å stille mange barn og unge til denne turneringen, og ber dere melde dere på allerede i dag!

Om dere har problemer med påmeldingen er det bare å ta kontakt med klubben, så fikser vi det.

Påmelding: https://www.golfbox.no/livescoring/tour/?language=1044#/competition/2468879/info

Alle jenter og gutter i alderen 6-19 år er velkommen til å delta på Narvesen Tour, uavhengig av tidligere turneringserfaring. Turneringene er derfor inndelt i ulike klasser etter kjønn, alder og ferdighetsnivå, og det er ulike spilleformer og banelengder tilpasset klassene.

Narvesen Tour skal være en av møteplassene hvor spillere fra forskjellige klubber blir kjent med hverandre, konkurrerer mot hverandre og motiverer hverandre til å bli bedre golfspillere i et mestringsorientert miljø.

Narvesen Tour spilles med følgende klasser:
M8 - Mix 6-8 år.
Spiller 6 korte( 25-50-75m) på spesielt tilrettelagte hull.
M12 - Mix 9-12 år
Spiller 9 hull Maksimum Score med handicap på en kort tilrettelagt bane.
M15 - Mix 13-15 år
Spiller 9 hull Maksimum Score med handicap på korteste slopet bane.
M19 - Mix 16-19 år
Spiller 9 hull Maksimum Score med handicap på korteste slopet bane.
J15 - Jenter 13-15 år
Spiller 18 hull Maksimum Score med handicap.
G15 - Gutter 13-15 år
Spiller 18 hull Maxksmum Score med handicap.
J19 - Jenter 16 - 19 år
Spiller 18 hull Maxksmum Score med handicap.
G19 - Gutter 16 - 19 år
Spiller 18 hull Maksimum Score med handicap

PS! Vi trenger hjelp fra 4-5 frivillige under turneringen (Scorekortmottak, banevert, starter, "hjelpe-dommere"). Gi beskjed til klubben om du har anledning til å bidra.