Afiber ny sponsor

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 24. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Afiber - den lokale leverandøren av fiberbaserte tjenester som folk stoler på og ønsker å være kunde hos. Afiber vil gjøre mye gøy for sine kunder, samarbeidspartnere og golfklubbens medlemmer fremover. Blant annet vil det bli arrangert en "Afiber Open"-turnering i mai, og en "Åpen dag" for store og små på vårt anlegg på Nes Verk.

Som alltid oppfordrer vi våre medlemmer om å benytte våre samarbeidspartnere ved anledning. Daglig leder i Afiber, Andreas Frivold, er tidvis å se på banen. Det er bare å ta tak i han om du ønsker å bli kunde:-)

Mer om Afiber
Lokal tilhørighet og lokalkontor er viktig men langt fra nok. For oss er det dermed viktig å være tilstede i lokalmiljøene samtidig som man leverer stabile tjenester, stor valgfrihet, god kundeservice og 100% ærlighet. Vi leverer TV og bredbånd via 100% fiber til alle kunder og har Altibox med på laget, som i 11 år på rad har hatt de mest fornøyde kundene.

Ved dette samarbeidet ønsker vi å bidra til at Arendal & Omegn golfklubb kan fortsette å levere et fantastisk tilbud på sitt flott golfanlegg i naturskjønne omgivelser til alle sine medlemmer. Det er viktig for oss å være på lag med alle som skaper så mye glede/engasjement til våre nåværende og potensielle kunder. Dette vil hjelpe oss i Afiber til å nå våre mål om å bli den prefererte leverandøren av fiberbaserte tjenester i området.

Afiber er en lokal aktør som bygger et solid og moderne fibernett i (Aust-) Agder med Altibox som tjenesteleverandør.
Altibox har hatt de mest fornøyde kundene 11 år på rad!

Kontakt oss om du ønsker et tilbud på markedets beste TV- og bredbåndsprodukt fra en lokal leverandør. Vi leverer også alle produkter til bedrifter.

Følg oss gjerne på facebook, og inviter gjerne venner og bekjente til å gjøre det samme

Mer informasjon om oss finner du på www.afiber.no

Vi har kontorlokale i Grandgården i Arendal, Langbryggen 19A. Stikk gjerne innom for en hyggelig prat:)