Åpent for booking av simulator

Av: Audunn Einarsson  |  Publisert: 16. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Endelig sier noen, men i dag er den store og betydningsfulle milepælen nådd. Vi har åpnet for bookinger i golfsimulatorene.

Reisen til dette punktet har vært et kjærlighetsarbeid, og vi er dypt takknemlige for det harde arbeidet og engasjementet til våre frivillige som legger hjerte og sjel i å gjøre denne drømmen til virkelighet.
Uten deres urokkelige engasjement, ville vi ikke feiret denne flotte dagen.

Åpningen av vår golfsimulatorarena markerer begynnelsen på en ny æra for klubben vår.
Vi ser for oss at denne arenaen er mer enn bare et sted å øve svingen din – den er et møtepunkt for å fremme et unikt golf fellesskap og et inkluderende rom for folk i alle aldre. Enten du er en erfaren golfspiller eller en som er ny i sporten, er dette anlegget designet for å imøtekomme alles behov.

Vårt håp er at denne arenaen skal bli et blomstrende senter for rekruttering og et møtepunkt for ungdommene våre for å oppdage golfens gleder.

Enten du er her for å trene, sosialisere eller en kombinasjon av begge deler, er dette stedet ditt for å skape fantastiske minner og styrke båndene til golffamilien vår.

Takk for din støtte og tålmodighet gjennom denne reisen. Din entusiasme og kjærlighet til spillet har vært vår drivkraft, og vi gleder oss til å se klubben vår blomstre med dette spennende tilskuddet.

La oss starte dette nye kapittelet med optimisme, takknemlighet og en felles lidenskap for spillet vi elsker. Fremtiden ser lysere ut enn noen gang!

Under simulator siden på vår hjemmeside finner du enkelt alle veiledninger og informasjon om bruk av simulatorene.