Årets siste turnering gjennomført

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 3. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er årets siste klubbturnering gjennomført, og det går dessverre mot kaldere og mørkere tider...

Klasse 1 ble vunnet av årets stjerneskudd Mateusz Radgowski som spilte på 69 slag netto (81 brutto).

Olav Johansen vant klasse 2 med 37 poeng. Klasse 3 ble vunnet av Bjørn Martin Kvesetmoen (33 poeng).

Klasse 4 ble vunnet av av Unni Gudbrandsen med 35 poeng. Resultater fra klasse 4 vises ikke i GolfBox (av ukjent grunn). Hele listen derfor vedlagt.

Etter turneringen stilte turneringskomiteen med gratis pølser til deltagerne før det ble avholdt medlemsmøte. På møtet orienterte komiteene om sitt arbeid og fikk mange gode innspill fra salen som de kan jobbe videre med i planarbeidet for kommende sesong.

På bildet (f.v.): Bjørn Martin, Mateusz, Olav.