Årsmøtet torsdag 15. april blir digitalt (Teams)

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 8. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er lite håp om at det vil bli mulig å gjennomføre årsmøtet fysisk som oppsatt. Etter å ha utsatt det en gang tidligere, har vi som tidligere varslet nå kommet til at det skal gjennomføres elektronisk (på Teams) kl 19:00, torsdag 15. april.

Alle som ønsker å delta på det digitale årsmøtet må melde seg på på forhånd, senest 14. april kl 12:00. Dette for å kunne sjekke hvorvidt de påmeldte er stemmeberetiget og for å få sendt ut link til alle påmeldte.

1. Påmelding:

Påmelding som «turnering» i Golfbox på denne linken: https://tourentry.golfbox.dk/?cid=2809489

Du må selv sjekke at e-postadressen din registrert i Golfbox er riktig. Det er dit den videre informasjon om årsmøtet sendes til.

2. Link til Teams:

I forkant av årsmøtet (onsdag ettermiddag eller torsdag formiddag) sendes det ut en link til Teamsmøte på e-post til hver enkelt påmeldt.

Hver enkelt stemmeberettiget må være pålogget på egenhånd. Dvs at to eller flere stemmeberettigede ikke kan dele PC/Teamslink (med unntak av styret som samles fysisk på klubbhuset). Dette går på hvordan hver stemme dokumenteres.

Vi anbefaler de som ikke skulle ha brukt Teams tidligere til å sette seg inn i hvordan det fungerer i forkant av årsmøtet. Kortversjonen av bruk er: Klikk på linken du mottar; trykk på "bli med på møtet"; sjekk er at kameraet og mikrofonen er slått av når du ikke har ordet; lyden må være på; kommentarfelt brukes om man ønsker ordet.

Mer informasjon om selve gjennomføringen av årsmøtet i digitalt format kommer sammen med Teams linken/eller ved oppstarten av årsmøtet.

3. Sakspapirer:

Sakspapirer er tilsendt alle medlemmer (Årboken). Om du ikke har mottatt årboken er det kopier tilgjengelig på klubbhuset.