Asbjørnsen Betong med på laget

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 9. januar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Asbjørnsen Betong AS har inngått en treårig avtale med klubben og blir hullsponsor for hull 11.

Asbjørnsen Betong utfører betong- og tømrerarbeid mellom Lillesand og Tvedestrand fra sin base på Fevik. Firmaet har 6 ansatte. Som en del av avtalen vil Asbjørnsen Betong gi 10% rabatt på oppdrag for medlemmer av Arendal & Omegn Golfklubb.

Daglig leder og eier, Espen Asbjørnsen, har vært forskalingssnekker og gulvstøper i mange år og har således lang erfaring i bransjen og har fagbrev som forskalingssnekker og tømrer. Espen er leder av prøvenemnda for betongfaget i Aust-Agder.

Espen begynte å spille golf i 2016 og har siden vært en flittig bruker av klubbens anlegg. For 2018 er ambisjonen å få flere av de ansatte til å prøve seg på golf, samt å legge en eller flere sosiale sammenkomster med kunder til golfbanen.

Som alltid oppfordrer vi våre medlemmer til å benytte  seg av våre sponsorers tilbud ved anledning!

Ta kontakt med daglig leder Asbjørn Sauesund (asbjorn@arendalgk.no eller 37 19 90 30) om du ønsker å høre mer om hva en samarbeidsavtale kan innebære for din virksomhet.