Audunn Einarsson ny daglig leder i AOGK

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 27. oktober 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Et kjent ansikt for våre medlemmer har blitt ansatt som daglig leder i klubben etter at Asbjørn Sauesund tidligere i år valgte å si opp sin stilling.

Styret har hatt en lang og grundig prossess med godt kvalifiserte søkere før Audunn ble ansatt, og styret mener Audunn har de nødvendige egenskapene som skal til for drifte og å videreutvikle AOGK på en god måte til beste for medlemmer og gjester. Styret er svært tilfreds med at Audunn valgte å si ja til stillingen, og ser frem til å jobbe med han i årene som kommer.

Audunn  har siden han flyttet til Norge i 2013 vært pro (trener) hos oss, men har jobbet innenfor golf siden han som 14-årig greenkeeper kjørte rundt på traktor i Isafjordur på Islands nordkyst. Pro har han vært  siden 2000, og i årene 2005-2008 tok han sin PGA-utdannelse. Audunn er 46 år, bosatt i Arendal, gift med Laufey, og har tre barn.