Baneåpning og dugnad

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 6. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Foreløpig baneåpning (front 9) er satt til torsdag 15. april kl 10:00. Frem til åpning håper vi på litt dugnadshjelp.

Det er fortsatt en del tele igjen i bakken. De siste dagene med minusgrader om natten har heller ikke hjulpet til med å fremskynde åpning. Det meldes fortsatt kaldt vær fremover, så vi må ta noe forbehold om åpning. Skulle det (mot formodning) bli snø og minusgrader er det nok ikke vanskelig å forstå at det blir vanskelig å åpne. Det vil derfor ikke bli mulig å booke tider før tirsdag i neste uke.

Som i fjor blir det en korona-versjon av vårdugnaden. Listen under vil bli slått opp på døren til klubbhuset, og så er det bare å utføre oppgavene når en har anledning. Ta gjerne med eget utstyr, men vi setter ut litt forskjellig. På forhånd tusen takk til de som setter av litt tid til å hjelpe oss frem til åpning!