Bidra til at klubben får en LPGA-spiller!

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 3. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til en litt annerledes turnering søndag 15. september kl 10:00 (shotgun-start) med formål om å hjelpe vår fremste spiller, Karoline Stormo, til å kvalifisere seg for LPGA i USA.

Karoline spiller i høst kvalifiseringsturneringer (Q-school). Dette er ikke billig, og Karoline må dekke dette av egen lomme. Bare startkontingenten er 65 000 kr..........

Klubben ønsker å vise sin støtte til Karoline ved å arrangere en uformell turnering der alle inntektene går uavkortet til henne.

Dette er en svært uformell turnering, der det sosiale er i fokus. Det blir grilling i etterkant, og forskjellige individuelle konkurranser med flotte premier underveis i runden. Blant annet stiller RSA Bil Arendal med 3 måneder fri bruk av en Isuzu D-Max pickup på en av konkurransene, samt en rekke andre flotte premier!

Vi spiller scramble med 3-mannslag, men påmelding er individuell. Lag vil bli satt sammen, der målet er at samlet hcp skal være så likt som mulig.

Startkontingent er 150 kr, men en må gjerne betale mer. Turneringen er åpen for medlemmer fra andre klubber. Gjester betaler 250 kr i greenfee.

Ta med familie, venner og kjente for en hyggelig søndag på golfbanen! Dette er sesongens mest "ufarlige" turnering, så meld deg på uansett hcp og turneringserfaring!

Påmelding: https://tourentry.golfbox.dk/?cid=1914468

Bedrifter og privatpersoner kan også gi sin støtte ved å innbetale et valgfritt beløp til 28260511000 og merke innbetalingen "Karoline Stormo". Alternativt søke opp golfklubben på Vipps, der Karoline er et et valg under "diverse" i menyen.