Bølgen Dansestudio er med på laget

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 31. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Bølgen Dansestudio har inngått en ny og utvidet sponsoravtale med Arendal & Omegn Golfklubb for de neste tre årene.

Innehaverne av Bølgen Dansestudio, Christina Louise Markhus (t.v) og Linda Amalie Thommesen flankert av jenter fra Point-klassen.

Dansestudioet har vært en stor suksess siden oppstarten i Kittelsbukt i Arendal i 2014. Bølgen vokste rakst ut av disse lokalene, og er i dag fordelt på to lokasjoner; Turnhallen i Kittelsbukt og på Langbrygga.

Bølgen har til en hver tid ca 600 elever som instrueres av 9 pedagoger og instruktører. Det tilbys en rekke kurs innenfor flere danseformer, og det er ikke vanskelig å finne noe som passer for gutt eller jente, gammel eller ung.

Om du er fristet til å prøve deg, så finner du kurstilbudet her . Påmelding til høstsemesteret starter allerede i starten av mai, og du bør være rask med påmeldingen da mange av kursene blir fulltegnet i løpet av kort tid. Vi anbefaler som alltid våre medlemmer om å benytte våre sponsorer ved anledning, så nå er det bare å finne frem danseskoene!