Coop Prix Tvedestrand sponser blink

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 6. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det har vært et savn at vi ikke har flere targets, blinker på godt norsk, på Driving rangen. Nå er løsningen her: Skråstilte trampoliner med en diameter på 3.5-4 meter trukket med reklameduk. Coop Prix Tvedestrand har nå valgt å sponse klubben med en av blinkene.

Coop Tvedestrand, ved daglig leder Kurt Einar Johansson, støtter klubben med blink på driving rangen.

I avtalen inngår det også at det skal arrangeres en "Åpen dag" for medlemmer av Coop der det vil være instruksjon, gratis lån av køller og baller på driving rangen. Kanskje blir det også en overraskelse til de som treffer Coop Prix-blinken! Endelig dato for arrangementet vil bli offentliggjort senere.

.....og som alltid oppfordrer vi våre medlemmer om å benytte våre sponsorer ved anledning!

PS! Vi trenger flere blinker. Dette er kanskje den beste plasseringen/formatet vi kan tilby. Tusenvis av gjester og medlemmer vil tilbringe timevis med full fokus på din reklame i et forsøk på å treffe. Bestilling av dukene gjøres i morgen (fredag), så vær rask om din bedrift kunne tenke seg å sponse golfklubben med en blink. Ta kontakt med daglig leder Asbjørn Sauesund for en nærmere samtale.