Eclectic-turnering i juli

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 29. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Prøv noe nytt! Vi har ikke tradisjon for eclectic-turneringer i klubben, men dette er noe som er en mye brukt og populær turneringsform i andre klubber. Vi håper derfor mange vil gi det et forsøk.

Eclectic-konseptet er veldig enkelt.  I denne turneringen har du mulighet til å spille og sette sammen inntil 7 runder golf. Det blir beste hullscore på hvert enkelt hull i løpet av perioden som blir tellende når perioden avsluttes.

De spilles i tre klasser:

+8,0 - 15  Singel Slaggolf

15,1 - 36  Singel Slaggolf

36,1 - 54  Singel Slaggolf

Alle spiller slaggolf (max score er ditt par + 5)

Startkontigent kr 200,- (for hele perioden)

Turneringsrunden skal registreres i proshopen før du spiller, og scorekort leveres samme dag. Leveres i kassen på utsiden av proshop om det er stengt når du kommer inn. Du må ha signatur på scorekortet fra markør (denne personen trenger ikke delta i turneringen).

Premiering 1/3 del i hver klasse. Gavekort i shopen

Påmelding i Golfbox: https://www.golfbox.dk/livescoring/tour/#/competition/3234582