Fantastisk start!

Av: Audunn Einarsson  |  Publisert: 7. desember 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I løpet av de siste par månedene har golfsamfunnet vårt vært vitne til en bemerkelsesverdig økning i bruken av våre toppmoderne golfsimulatorer.

Medlemmer på alle ferdighetsnivåer har omfavnet de virtuelle fairwayene, og forvandlet simulatobygget vårt til et knutepunkt for spenning og vennlig konkurranse.

Parallelt sett har vårt juniorgolfprogram startet med en entusiasme som smitter. Unge golfentusiaster, ivrige etter å lære og utvikle ferdighetene sine, har strømmet til treningsøktene. Kombinasjonen av dyktige trenere og banebrytende teknologi levert av våre golfsimulatorer har skapt et optimalt læringsmiljø for våre spirende juniorgolfere.

Når vi feirer suksessen til vårt golfsimulatorprogram og den lovende starten på juniortreninger, er det klart at fremtiden for Arendal & Omegn Golfklubb er lys.