Golfsimulator åpner i morgen (23.10)

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 22. oktober 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er alt ferdig satt opp, og vi er klar for en ny innendørssesong på klubbhuset.

Nå kan du booke startider på TrackMan simulatoren som er satt opp i klubbhuset.

Corona-regler:
Maks 4 personer tilstede i lokalet til en hver tid.
Hold alltid minimum 1 meters avstand til dine medspillere.
En person i gruppen benytter PCen.
Bruk håndsprit hyppig.
Hold deg borte om du har forkjølelsessymptomer.

Priser per time:
Mandag-fredag 00:00 - 15:59: 150 kr
Mandag-fredag 16:00-23:59: 180 kr
Helger og helligdager, hele døgnet: 180 kr

Åpningstider (Selvbetjent): Alltid åpent!

Slik gjør du:
1. Book time i Golfbox. (Om du ikke er medlem i en golfklubb, og dermed ikke har tilgang til Golfbox kan du ringe 93029228 for å booke)
2. Betal for timene du har booket med Vipps før du spiller. Vårt nummer i Vipps er 96255.
2. Om du ikke har kode til døren (inngang på baksiden) fra før, så sender du en sms til Asbjørn (93029228) for å motta dette. Om du mot formodning ikke skulle få svar fra Asbjørn innen rimelig tid kan du sende en sms til Helge Bjørn (90883584).
3. Bruk av simulatoren er veldig enkel. Start projektor med hvit fjernkontroll. Berør tastatur på PC for å få opp startbilde (om PC er helt avslått, start PC med påknapp på PCen).
4. Avslutt presis. Det er ingen gyldige unnskyldninger for å gå over tiden.
5. IKKE skru av PC når du er ferdig. Kun projektor skrus av med fjernkontrollen.

Følgende gjelder for booking i Golfbox:
1. Når booking gjøres er det kun 1 spiller som står oppført på starttiden (men spill gjerne flere sammen).
2. Personen som står oppført med starttid er den som er ansvarlig for å betale for timen:
3. Medlemmer av AOGK kan booke 10 dager før spill. Gjester 3 dager før.
4. En booking kan senest avbestilles 6 timer før du skal spille.

Slik booker du i Golfbox:

1. Logg inn på golfbox.no (du finner link øverst på arendalgk.no)
2. Velg "starttidbestilling"
3. Endre "Velg fasilitet" til "Nes Verk Golfpark - Trackman simulator" som vist under:

4. Klikk på starttiden du vil ha - Dersom du vil booke 2 timer på simulatoren må du gjøre
en booking til for påfølgende time.

Er du fortsatt usikker på hvordan du skal bruke golfsimulatoren? Ta kontakt med Asbjørn (93029228 / asbjorn@arendalgk.no) for en gjennomgang.

Kan du og dine venner tenke dere å ha en fast tid hver uke gjennom vinteren? Det gis 20% rabatt på det som bookes til fast tidspunkt ukentlig frem til 1.4.2020 Ta kontakt med asbjorn@arendalgk.no om dette er aktuelt.

LYKKE TIL MED RUNDEN!

VELKOMMEN IGJEN!