Karoline og laget klare for NCAA Championship!

Av: Tom Slåen Lied Lilleholt  |  Publisert: 18. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Karoline og resten av laget kom til Sugar Grove, Illinois i går 17. mai. De er nå igang med dag 2 av innspill og siste finpuss på taktikk før turneringen starter i morgen fredag 19. mai. Dette er STORT!

I morgen fredag 19. mai stiller 24 lag til start i det som er øverste divisjon for collegegolf i USA! De har da først 3 dager med singelspill fremfor seg som går over 3*18 hull. Etter at tredje singelrunde er spilt søndag 21. mai blir det cut for topp 15 basert på lagscore som så går videre til finalespill på mandag 22. mai.
Når mandagens singelspill finale er gjennomført vil det bli annonsert en vinner for dette. Topp 8 av disse 15 lagene vil så fortsette tirsdag 23. mai med Matchspill og kvartfinale- og semifinalespill, før det på onsdag avgjøres med finale mellom de 2 gjenstående lagene.

Kent State stiller med følgende spillere: Karoline Stormo (WAGR 461), Pimnipa Panthong (WAGR 25), Wad Phaewchimplee (WAGR 126), Michaela Finn (WAGR 91) og Kelly Nielsen (WAGR ...).

Startliste
Leaderboard - Individuelt