Karoline Stormo spiller EM for Lag 11.-15. Juli!

Av: Tom Slåen Lied Lilleholt  |  Publisert: 5. juli 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Karoline Stormo ble i midten av juni i år tatt ut til være med på EM Laget for Damer! Søndag 9. Juli drar hun til Portugal for å starte forberedelsene før EM Lag for damer begynner 11. Juli. Turneringen går på Montado Golf Resort som ligger i Palmela (nær Setubal) ca. 50 min med bil sør-øst for Lisboa. Det blir et par dager med innspill og strategi/planlegging før EM starter. LYKKE TIL!

De andre som er med på EM Laget er: Stina Resen (Oslo GK), Marte Wold (Stavanger GK), Celine Borge (Vestfold GK), Karoline Lund (Losby GK) og Renate Grimstad (Stavanger GK).

Vi ønsker Karoline og resten av laget LYKKE TIL med forberedelsene og ikke minst selve turneringen!

Vi kommer til å sitte klistret til livescoringen!

European Golf Association (info rundt turnering og livescore)