Klubbmester 2023 kåret

Av: Audunn Einarsson  |  Publisert: 21. august 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

For en bemerkelsesverdig helg det var på vårt årlige golfklubbmesterskap! Mens vi møtte noen utfordrende værforhold, seiret golfånden, og begivenheten viste seg å være et sant bevis på engasjementet og lidenskapen i golfmiljøet vårt.

Som mange av dere er klar over, bekymret værmeldingen frem mot mesterskapet oss alle litt. Våre spenstige golfere nektet imidlertid å la litt dårlig vær dempe humøret. Selv om vi ikke kunne fullføre den andre runden på grunn av ugunstige forhold, var besluttsomheten som alle deltakerne viste, virkelig inspirerende.  Men alle klarte å spille minst 27 hull på lørdag, noe som beviser at kjærligheten til spillet overskrider enhver hindring.

Naturens uforutsigbarhet ga et spennende element til konkurransen, noe som gjorde årets mesterskap desto mer minneverdig. Søndag morgen var innhyllet i tåke og yr, og skapte en nesten mystisk atmosfære på banen. Men etter hvert som dagen utviklet seg, lettet tåken, og det varme solskinnet badet fairwayene våre.

Klubbmester damer ble Inger Lise Rhodén, som ble klubbmester for 6. gang med scoren +32 og er hun mestvinnende blant kvinnene i klubbens historie!

I ny rolle som daglig leder vant Audunn Einarsson sitt 3. klubbmesterskap med -2.

Klassevinnere:
Junior damer: Mia Mouland
Junior herrer: Willem Johannessen
Senior damer: Inger Lise Rhodén
Senior herrer: Helge Bjørn Stormo
Eldre senior damer: Elizabeth Walle
Eldre senior herrer: Finn Halvorsen
Netto damer: Inger Lise Rhodén
Netto herrer: Niklas Breddam

Klikk her for resultater

Nå, mens vi reflekterer over helgens begivenheter, vil jeg sende en hjertelig invitasjon til alle våre medlemmer. Hvis du ikke har deltatt i klubbmesterskapet før, eller hvis du har gjort det, og årets spenning har gjenopplivet konkurranseånden din, kan du vurdere å bli med oss i fremtidige utgaver. Mesterskapet handler ikke bare om å vinne; det handler om kameratskap, vekst og den store gleden ved å spille denne fantastiske sporten.

Takk til alle som deltok, til vårt engasjerte personale, og til alle som heiet på golfspillerne våre. Sammen bygger vi et golffellesskap som trives med utfordringer og omfavner spillets gleder.