Klubbmestere kåret

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 23. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbmester herrer: Arne Sverre Salvesvold (-3) Klubbmester damer: Britt Ingunn Lindland (+37)

De ble altså to tidligere klubbmestere som begge tidligere har to titler som i år gikk av med seieren. De har også til felles at det begynner å bli en del år siden sist for begge to. Salvesvold vant sist i 2001 (det skal sies at det er mange år siden han var medlem sist) og Lindland vant sist i 2003.

Spesielt gledelig er det å konstatere at KM får flere deltagere. Økningen fra 53 påmeldte i fjor til 71 påmeldt i år er svært gledelig. Vi skal en god del år tilbake for å finne tilsvarende god deltagelse.

Klubbmestere:
Junior dame: Mia Mouland
Junior herre: Willem Johannsessen
Senior dame: Britt Ingunn Lindland
Senior Herre: Petter Furseth
Eldre senior dame: Astrid Stenberg
Eldre senior herre: Finn Halvorsen
Netto damer: Britt Ingunn Lindland
Netto herrer: Haakon Gromstad

Fullstendige resultater: https://www.golfbox.dk/livescoring/tour/?language=1044#/competition/2263407/leaderboard/2297080