Match og slagspill serie 2021

Av: Helge Bjørn Stormo  |  Publisert: 4. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker i år å tilby en match og slagspillserie for våre medlemmer som ønsker å spille brutto golf.

Vi vil i år å legge til rette for en Match spill og en slagspillserie for våre spillere som ønsker å spille brutto slag spill.
Match: - Brutto slag over 18 hull- Spilles med innledende runder og knockout i sluttspillet. For øvrige ta kontakt.
Slagspill.- Brutto slag over 18 hull- Sportsutvalget har satt opp egne turneringer i golfbox, disse er merket med Mid Am, i tillegg vil fem av klubbens turneringer inngå i serien.
Pris match spill kr 200,- for hele serien
Pris slag spill kr. 500,- for hele serien eller kr 200,- pr turnering hvis du spiller bare enkelte turneringer. De av våre juniorer som ønsker å delta spiller gratis.
Match: Avhengig av antall deltager , men premie til alle som går videre fra gruppespillet.
Slagspill: 1/3 premiering av sesongens sammenlagtliste,det spilles også om en plass på vårt lag til NM.
Dette blir gøy, Meld dere på.
Dersom dere har spørsmål om turneringene er det bare å ta kontakt.
Påmelding i golfbox.