Møt vår samarbeidspartner Brekke Sport

Av: Sverre Solvei  |  Publisert: 15. juli 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi fortsetter introduksjonen av våre samarbeidspartnere, og denne gangen er det familiebedriften ved Torvet.

Brekke Sport ligger ved Torvet i Arendal sentrum.
Takket være våre samarbeidspartnere kan vi fortsette med å videreutvikle Arendal & Omegn Golfklubb, til det beste for våre medlemmer.

Brekke Sport er blant dem som støtter dette arbeidet, og har hele fire generasjoner som er medlem her hos oss.

– Vi er en familiebedrift som har lidenskap for sport, og golf har en veldig spesiell plass i hjertet til Brekkefamilien, med unntak av hull 4..., sier Per Åge og Christopher ved Brekke Sport.

Godt miljø

- At golf er en idrett hvor fire generasjoner kan gå en runde sammen er jo spinnvilt, og det i et miljø som AOGK leverer er bare enda mer fantastisk. Klubben har en fantastisk bane, et godt miljø og en inkluderende atmosfære.

- Med den nye administrasjonen kan det bare bli enda bedre. Vi heier på dere og følger spent med på alle de positive tingene som skjer!"