Nå starter tirsdagsgolfen!

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 1. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

På tirsdag arrangeres den første tirsdagsturneringen (med noen endringer/restriksjoner). Dette er en 9-hullsturnering med start på hull 1 og 10 annenhver tirsdag ettermiddag. Vi håper og tror på stor deltagelse i år!

P.g.a. gjeldende restriksjoner blir det foreløpig en del endringer i forhold til hvordan tirsdagsgolfen tidligere har blitt arrangert.

- Det blir påmelding under turnering i Golfbox (som en vanlig turnering)
- Du kan selv velge hvilken tee du vil spille fra.
-Du kan velge mellom tidlig og sen start (tidlig start er mellom kl.16 og kl.17, sen start er mellom kl.17 og kl.18

- Scorekort hentes i kassen på utsiden.

- Husk å føre på medlemsnr. på scorekort samt riktig mottatte slag for den tee du ønsker å spille fra.

- Alle starter fra hull 1 eller 10 avhengig av front eller back spill

- Scorekortet leveres i sprekken i samme kasse som du hentet kortet.

- Ingen premieutdeling. Resultatliste blir offentlig i golfbox påfølgende dag, gavekort blir satt i "permen".

- Scorekort skal ikke byttes, det er heller ikke krav til signering av markør på kortet. Kun en form for muntlig bekreftelse fra markøren.

Se forøvrig info skriv på døren fra NGF og R&A

- Påmelding kr 50,- som betales i shopen før start.

- 1/3 premiering i hver klasse, ved få deltagere i en klasse, kan klasser bli slått sammen.
- Påmeldingsfrist tirsdag kl 08. Starttider offentliggjøres innen kl 10.