Nattgolf

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 10. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En ny turnering er lagt til i turneringslisten. Lørdag 10. oktober kan du prøve deg på golf i mørket. Trolig en helt ny opplevelse for mange!

Sosial 4 manns scramble med selvlysende baller, lys stick og grilling

NB! Maks antall spillere er 44.

Dette blir en 4-persons scramble! Alle spillere slår sin selvlysende ball fra utslagsstedet. (Baller kan kjøpes i butikken kr. 100,- pr ball. Dette er under kostpris). Deretter velger laget den best plasserte ballen. Øvrige baller plukkes opp. Deretter plasseres ballene innen en køllelengde fra den best plasserte ballen. På greenen plasseres ballene på samme punkt som valgte ball og i bunker gjenskapes ballens leie. Så snart noen i laget har hullet ut, noteres scoren.

Hver spiller i laget må ha minimum 1 gjeldende utslag, turneringen spilles over 9 hull på back med start kl 19. 90% reduksjon av gjennomsnittlig MS (Samlet MS blir plusset sammen, delt på fire – Laget får 10% av dette) Og resultatet baseres på netto slag (brutto slag minus mottatte slag). NB! Et lag kan ikke få flere tildelte slag enn spilleren med lavest hcp.

Meld deg på sammen med 3 venner og delta på en turnering der det sosiale er viktigst. Du kan også melde deg på individuelt, så setter vi opp laget.

1/3 dels premiering.(gavekort i butikken)

Ta med deg grillmat, vi tenner grillen, ønsket drikke kan kjøpes i resepsjonen både før og etter runden.

Påmelding: https://www.golfbox.dk/livescoring/tour/#/competition/2634979