Norsk Generasjonsmesterskap 2017!

Av: Tom Slåen Lied Lilleholt  |  Publisert: 21. august 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 20. August ble det for første gang avholdt Norsk Generasjonsmesterskap på Arendal & Omegn Golfklubb. Det er en turnering som vil bli arrangert hvert år fremover og det var i alt 22 par som stilte til start denne første gangen!

Turneringen ble spilt i strålende sørlandsvær og daglig leder Asbjørn Sauesund mener at dette var en stor suksess. ”Nå satser vi på at turneringen blir enda større og bedre til neste år!” sier Sauesund.

Deltagerne konkurrerte i 2 klasser, både Stableford og Brutto slag. Det var familien Stormo anført av datter Karoline som stakk av med seieren i begge klassene etter å ha satt nye banerekord fra tee 47 med 65 slag brutto.

Vi gratulerer vinnerne og takker for at så mange golfglade familier ønsket å ta turen hit til oss på Arendal & Omegn Golfklubb. Vi håper å se dere til neste år!

RESULTATLISTE BRUTTO
RESULTATLISTE STABLEFORD