Oskar N. Olsen vant Narvesen Tour - Sandefjord!

Av: Tom Slåen Lied Lilleholt  |  Publisert: 28. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Oskar vant sin klasse Gutter 16-19 år med en runde på par 71 (-4 netto)! En runde bestående av 12 par, 3 birdies og 3 bogeys. GRATULERER med seieren!

Dette er Oskar sin fjerde Narvesen Tour i 2017 og fra tidligere har han følgende plasseringer: Kragerø GK 3. plass, Larvik GK 7. plass og Sande GK 1. plass. Med disse plasseringene og seieren i går ligger han nå på 1. plass på Order of Merit 2017 (Denne blir oppdatert i løpet av uken som kommer)! Det må også nevnes at Oskar har spilt 2 Srixon Tour turneringer tidligere i år og der ligger han på en 28. plass på Order of Merit!

Med disse plasseringen på Order of Merit Narvesen Tour og Order of Merit Srixon Tour er han nå kvalifisert for Srixon Tour Match 3.-5. juni på Elverum GK og ikke minst Junior NM som spilles 17.-18. juni på Sandefjord GK og Nøtterøy GK!

Det var også fire andre juniorer som spilte Narvesen Tour og de endte på følgende plasser:

Klasse Gutter 16-19 år
5. plass Vidar Andre Olsen -2 netto