Rhoden, Granås og Johannessen klubbmestere på korthullsbanen

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 13. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbmesterskap korthull ble spilt på søndag over 2x9 hull på det som helt objektivt :-) må være en av landets flotteste pitch & putt-baner.

Været var også bra, så skybruddet fra premieutdelingen som vises på bildet var ikke representativt for forholdene under turneringen.

Dameklassen ble vunnet av Inger-Lise Rhoden på 56 slag, noe som også var dagens laveste score uavhengig av klasse! På de neste plassene fulgte Britt-Ingunn Lindland (61) og Gunn-Ninni Feragen (62).

I herreklassen var det Terje Anders Granås som hadde den laveste scoren (57) med Anders Feragen (58) og Bjørn Helge Kjosås (59) på de neste plassene.

Juniormester ble Willem Johannessen med 68 slag foran Jonathan Kraft Sauesund (70) og Marius Hogstad (92).