RHODEN OG ASLAKSEN KLUBBMESTERE

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 22. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbmesterskapet ble spilt gjennom helgen, med to runder lørdag og en runde søndag.

Hele 89 spillere stilte til start i de forskjellige klassene, og frivillige og banemannskap har stått på gjennom helgen for å gi disse spillerne en fin opplevelse. En stor takk til disse!

Blant herrene ble det en suveren seier til Kenneth Aslaksen. Kenneth spilte 73-73-76, og vant 15 slag foran Petter Furseth og med Eirik Walle på tredjeplass.

Blant damene var det veldig tett i toppen etter dag 1, men det var Inger-Lise Rhoden som dro det lengste strået dag 2. Med en 96-runde sikret hun seieren, 6 slag foran både Astrid Stenberg på andreplass og Gunn-Ninni Feragen på tredjeplass.

Klubbmesterne ble premiert med pokal, egen parkering ved klubbhuset, pinnekjøtt fra Generasjonsmat Evanger til Inger-Lise og gavekort fra restauranten Den Glade Gris til Kenneth. Viktigst er nok vissheten om at navnene blir gravert inn i klubbhistorien på både fat og klubbmestertavle:-) Selv om det begynner å bli en vane for Kenneth (5. gang) og Inger Lise (4. gang).
Gratulerer!

Klassevinnere:
Jr. damer: Mia Mouland
Jr. herrer: Jonathan Kraft Sauesund
Sr. damer: Inger Lise Rhoden
Sr. herrer: Petter Furseth
Eldre sr. damer: Astrid Stenberg
Eldre sr. herrer: Per Arne Woldbæk
Netto slag herrer: Per Arne Woldbæk
Netto slag damer: Guangxia (Kathrine) Jin

Fullstendige resultater: https://www.golfbox.dk/livescoring/tour/?language=1044#/competition/2666439/results/2629166