RSA BIL Arendal på plass!

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 11. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker RSA BIL Arendal velkommen som ny sponsor. Samarbeidet medfører blant annet at du i nærmeste fremtid vil kunne kjøre rundt i en RSA-profilert golfbil på banen.

RSA BIL vil bli svært synlig på Nes Verk Golfpark. Her ved daglig leder Rune Jacobsen (t.h.).

Avtalen som er inngått innebærer i tillegg til den omtalte profilering på en av golfbilene også at hull 9 heretter blir «RSA BIL-hullet». I tillegg får klubben to blinker på driving rangen. Ut over dette vil det også oppleves at RSA BIL er tilstede på anlegget, uten at alle detaljene enda er klare. Vi gleder oss til å se hva vi kan finne på sammen med RSA BIL i årene som kommer!

RSA BIL er en av Norges største bilforhandlere, og forhandler merkene Suzuki, Isuzu, Fiat, Alfa Romeo og Jeep. Etter at avdelingen i Arendal for noen år siden vokste ut av sine tidligere lokaler på Myrene holder de nå til i et topp moderne bilanlegg på Krøgenes.

Vi oppfordrer våre medlemmer til å ta en tur innom og oppleve det spennende utvalget RSA BIL kan tilby.