Steenhuset Open ble en suksess

Av: Beate H Mikkelsen  |  Publisert: 17. september 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 15. september inviterte vår samarbeidspartner Morten Ommundsen til en turnering utenom det vanlige.

Samarbeidspartner Morten Ommundsen (nr 2 fra høyre) stilte selvsagt selv i sin egen turnering.
76 spillere stilte til start da lagturneringen Steenhuset Open ble arrangert 15. september.

(Se bilder fra dagen nederst i saken.)

Vår samarbeidspartner Morten Ommundsen på Steenhuset Restaurant, serverte overraskelser underveis i turneringen - både god mat og drikke. Baneforholdene var det lite å utsette på, med nyklipte greener etter alle kunstens regler.

Turneringen ble spilt i Best ball-format, og det var Terje Anders Granås og Truls Samuelsen som stakk av med seieren med -7.

(Se resultatlisten i sin helhet her.)

Turneringsdagen ble toppet med premieutdeling og middag på Steenhuset Restaurant og Teaterplassen i sentrum.

Har stilt opp

Steenhuset har hjulpet oss mye denne sesongen med både levering av førsteklasses mat, tilbredning og servering ved ulike tilstelninger - senest på klubbmesterskapet. Morten fyrte også opp grillen på Golden Child-turneringen.

Vi takker Morten og hans mannskap for et flott arrangement og en fin dag på banen! smiley
Middag og premieutdeling på Steenhuset på Teaterplassen etter turneringen.