Suzuki-Cup i morgen

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 9. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I morgen er det årets første Scramble-dag i Suzuki-Cup.

Scramble lag kan enten settes sammen av oss, eller du kan melde på det laget du ønsker. Laget skal bestå av 4 spillere. Konkurransen spilles uten hcp. Dersom en spiller ikke har mulighet til å delta på ettermiddagen/kvelden kan de dersom de har markør/lag, spille på dagen. Vi oppfordrer likevel alle til å gjennomføre turneringen fra kl. 17:30

Fra tirsdag 10. mai vil vi forsøke et nytt opplegg: Starten på Tirsdagsgolfen vil fra nå av være kl. 17:30. Det serveres kaffe til deltagerne fra kl. 16:30 til kl. 17:30. Påmelding skjer som i "gamledager" på utsiden av klubbhuset i samme tidsrom. Det vil være en ansvarlig for hver turnering, som også tar påmeldingen. Dette gjør vi for lettere å kunne sette sammen likt antall spillere i hver ball.

Vi legger opp til en premie utdeling pr. mnd. denne vil være den første tirsdagen i påfølgende måned slik at gavekortene kan klargjøres og deles ut denne dagen.

Startkontigent : kr. 50,- pr.person.

Les mer her: https://www.golfbox.dk/livescoring/tour/?language=1044#/competition/3234497/info

mvh
Turneringskomiteen