Tvedestrand vinner av Bykampen 2019

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 8. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Bykampen er en turnering som har blitt arrangert årlig siden 1997 mellom byene Grimstad, Arendal, Tvedestrand, Risør og Kragerø.

Vinner av årets turnering ble Tvedestrand med 343 poeng (de 10 beste scorene er tellende), foran Risør (331 poeng), tittelforsvarer Grimstad (329 poeng), Arendal (315 poeng) og Kragerø (282 poeng).

Gratulerer til laget fra Tvedestrand som bestod av:
Thore Thomassen, Odd Arne Eliassen, Gilliam Arthur Schoombie, Jannet Nylen, Audunn Einarsson, Øyvind Føystad, Laurits Fjørtoft, Sverre Vestøl, Joachim Aslaksen, Per Christian Bekkvik, Astrid Stenberg, Jon Åge Ruud og kaptein Ernst Willy Halvorsen.

Den individuelle konkurransen ble vunnet av Thore Thommassen (Tvedestrand) med 41 poeng, foran Kristian Halvorsen (Grimstad) og Per Arne Woldbæk (Risør).