UTSATT ÅPNINGSTURNERING SPILLES SØNDAG!

Av: Asbjørn Sauesund  |  Publisert: 6. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Grunnet tidligere forbud mot turneringsspill arrangerer vi den utsatte åpningsturneringen på søndag. Corona-restriksjoner gjør at det blir det noen endringer fra en "vanlig" åpningsturnering.

- Første startende kl 08:30.

- Du kan selv velge hvilken tee du vil spille fra.

- Scorekort hentes i kassen på utsiden.

- Husk å føre på medlemsnr. på scorekort samt riktig mottatte slag for den tee du ønsker å spille fra.

- Scorekortet leveres i sprekken i samme kasse som du hentet kortet.

- Alle starter fra hull 1

- Ingen premieutdeling. Resultatliste blir offentlig i Golfbox senest påfølgende dag, gavekort blir satt i "permen".

- Turneringer er foreløpig kun åpen for medlemmer.

- Scorekort skal ikke byttes, det er heller ikke krav til signering av markør på kortet. Kun en form for muntlig bekreftelse fra markøren.

- Se forøvrig info skriv på døren fra NGF og R&A

- Påmelding kr 150,- (jr: 75) som betales i shopen før start.

- 1/3 premiering i hver klasse, ved få deltagere i en klasse, kan klasser bli slått sammen.

- Påmeldingsfrist lørdag kl 12. Starttider offentliggjøres innen kl 14 samme dag.

Påmelding i Golfbox: https://tourentry.golfbox.dk/?cid=2262233