Vårdugnad og Baneåpning

Av: Audunn Einarsson  |  Publisert: 12. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vårdugnad blir i år lørdag 22.4. kl 10:00 til 14:00. Påmelding i Golfbox.

Banen og greenene ser ut til å ha klart seg fint gjennom vinteren. Det er ingen tegn til isbrann, men som alle år er det noen gamle soppflekker. Disse blir raskt borte når veksten kommer i gang.

Noen endelig dato for baneåpning er ikke satt ennå, men før åpning av banen, (med sommergreener) har vi mange små lyspunkt å se frem mot:
1. Range kan benyttes allerede nå (selvplukk),
2. Vinterbanen (provisoriske greener) kan spilles.
3. Vår sammarbeidsklubb (Bjaavann GK) ligger en del foran oss i løypa, og det antas at de åpner allerede til helgen. Våre medlemmer (unntatt kategori B og C) spiller gratis.

Årets vårdugnad blir lørdag 22. april kl 10:00 til 14:00. Det serveres lunsj kl 12:00.

Håper alle med hjerte for Arendal & Omegn Golfklubb stiller, slik at vi får ryddet det fint på hele anlegget.
Alle som skal delta må melde seg på i Golfbox  slik at vi får planlagt arbeidet. De som kommer blir satt sammen i grupper og blir tildelt arbeidsoppgaver.

PS! Om banen skulle bli åpnet etter dugnaden vil de som deltar på dugnaden kunne starte kl 14 på hvilket som helst hull.